Gry (planszowe i komputerowe)

Książka, kino, teatr, muzyka, telewizja...
Regulamin forum
Info: tematy możliwe do przeglądania przez gości forum, dostępne indeksowanie dla bootów typu Google.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hermes
Posty: 2314
Rejestracja: 20-07-2018 00:17:30
Lokalizacja: Kielce

Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: Hermes » 18-10-2019 12:37:15

Wyszła wczesna wersja gry Postal 4 :toast:
Wiem, że nic nie wiem

Awatar użytkownika
jazzik
Posty: 2796
Rejestracja: 18-07-2018 22:26:03

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: jazzik » 18-10-2019 19:12:24

Hehe, właśnie wczoraj oglądałam na YT "pierwsze wrażenia" z gry. :D
"Nie bój się doskonałości. – Nigdy jej nie osiągniesz." Salvador Dali

wostok
Posty: 282
Rejestracja: 28-07-2018 00:14:16

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: wostok » 18-10-2019 21:19:53

Łoo grałem w którąś z części w podstawówce chyba... Tym razem podziękuję ;)

Awatar użytkownika
Hermes
Posty: 2314
Rejestracja: 20-07-2018 00:17:30
Lokalizacja: Kielce

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: Hermes » 18-10-2019 21:37:41

Na pewno postal 2 ;)
Wiem, że nic nie wiem

Awatar użytkownika
Timothy1313
Posty: 46
Rejestracja: 17-10-2019 13:13:18
Lokalizacja: Lublin

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: Timothy1313 » 20-02-2020 22:02:53

Zacząłem kolejny raz grać w Mass Effect. Liczę na rychły remaster trylogii.

Awatar użytkownika
Mazemi
Posty: 1115
Rejestracja: 10-12-2018 00:29:02
Lokalizacja: Karpaty

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: Mazemi » 14-05-2020 20:10:55

Co sądzicie o kupowaniu gier komputerowych w pre orderach? Nigdy tak żadnej gry nie kupiłem, bo uważałem to za kupowanie kota w worku, ale za niedługo wychodzi trzecia wersja gry, w którą grałem już w gimnazjum i w sumie ciekawy jestem jak to będzie wyglądało.

Przy czym może być tak, że jak już będzie 1 września, to nie będzie mi się chciało grać i gra trafi na "kupkę wstydu", żeby do zrobienia/przeczytania.

Awatar użytkownika
Timothy1313
Posty: 46
Rejestracja: 17-10-2019 13:13:18
Lokalizacja: Lublin

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: Timothy1313 » 13-07-2020 17:57:55

Też uzbierała mi się ogromna kupka wstydu. Nigdy nie kupowałem gier w pre orderach, ale kilka produkcji po pełnej cenie mi się zdarzyło.

https://www.youtube.com/watch?v=rgT2nKH ... e=emb_logo
Vikingowie geje w nowym Asasynie. Gracze szaleją z zachwytu :gay: :D

Awatar użytkownika
Czartogromski
Posty: 2074
Rejestracja: 22-07-2018 10:10:25
Lokalizacja: Kufszynek
Kontakt:

Re: Gry (planszowe i komputerowe)

Post autor: Czartogromski » 09-08-2020 11:11:07

https://www.ejournals.eu/PJACNS/2019/2(2019)/art/17324/

Przejawy narcystycznej konsumpcji w wybranych środowiskach graczy
Magdalena Kozyra

Przywołując kluczowe wydarzenia, mające miejsce w środowisku graczy w ciągu ostatnich lat, takie jak powstanie ruchu Gamergate, ukazano istniejący w jego obrębie mechanizm wykluczania, który do dzisiaj zauważalny jest w konserwatywnych grupach graczy gier cyfrowych.
Innym przykładem była zmiana polityki studia BioWare, odpowiedzialnego za stworzenie serii popularnych gier, takich jak Mass Effect czy DragonAge, do których zaczęto wprowadzać możliwość zawiązywania nieheteroseksualnych romansów. Studio, które, wraz z podjętą decyzją, straciło wielu fanów (zyskując jednak nowych odbiorców zainteresowanych obecnością queerowych bohaterów w grach), zmuszone zostało do zamknięcia oficjalnego forum z powodu agresywnych i negatywnych komentarzy umieszczanych przez konserwatywnych graczy. Krytykowali oni BioWare za pojawia-nie się w grach postaci homo- i biseksualnych [...]
Myśl, że gracz może nie być mężczyzną (nie wspominając już o jego potencjalnej nieheteronormatywności), nie znajdywała swojego miejsca w wypracowanym przez lata obrazie kultury grania. [...]
Powszechne założenie, że graczami zostają biali, heteroseksualni mężczyźni sprawiło, że to właśnie do nich kierowało się produkt i to właśnie ta grupa najczęściej po niego sięgała. Co więcej, grupa ta poczuła się na tyle uprzywilejowana i pewna swojego prawa do pierwszeństwa konsumpcji towarów, że zaczęła odma-wiać dostępu do kultury gier innym grupom, a także z agresją reagował ana treści, które nie odpowiadały jej poglądom.
:mrgreen:
Znośność bytu jest nielekka

ODPOWIEDZ