His concert engagements include the English Concert and Kristian Bezuidenhout (Purcell’s Odes for Queen Mary), Collegium Vocale Gent and Philippe Herreweghe on tour in Europe (Bach’s Mass in B minor), Polyphony and Stephen Layton (Bach’s St John Passion), La Nuova Musica and David Bates (Monteverdi’s Vespers and motets), the Oxford Bach Soloists (Bach’s passions and cantatas), the RCM Baroque Orchestra and Ashley Solomon (Bach’s Ascension Oratorio), and A Sephardic Journey in Music at Kettle’s Yard New Music Concert Series, Cambridge.
On the operatic stage, his roles include Arsace in Partenope for Le Jardin des Voix with Les Arts Florissants, Bertarido in Rodelinda for the RCM Opera Studio, Handel’s Tolomeo, The Boy/Angel 1 in George Benjamin’s Written on Skin for the RCM Spring Opera Scenes, and Otton in Monteverdi’s L’Incoronazione di Poppea and Daemon in Tim Watt’s Kepler’s Trial at the Victoria and Albert Museum, London.
He has recorded Purcell's Royal Odes with The King’s Consort and Robert King, alongside Iestyn Davies and Carolyn Sampson, and German Baroque arias with Iestyn Davies and Fretwork for Signum Classics.
A druga płyta Iestyna z kantatami Bacha nawet lepsza, niż się spodziewałem (Hyperion nie daje swoich płyt do strimingu? bo nie ma tych albumów na Spotify). I organista świetny.
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?
Ba! Tom Foster (harpsichord - chamber organ - continuo) jest również fajny.
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?
Walpurg pisze: ↑18-12-2022 09:44:08
Pan kontratenor bardzo, bardzo anielski.
Alem myślisz o tym młodym? Hughu Cuttingsie? Bo Iestyn to takie skrzyżowanie elfa z Nergalem
Czartogromski pisze: ↑18-12-2022 09:57:45
Widzę, że największy zachwyt wzbudzają niezmiennie płyty kupione po okładce.
Szkoda, że nie kupiłeś tej płyty Chłopów:
[ciach]
Jakoś specjalnie nie przepadam za, ale ta warta pochwały za samą okładkę.
Myślałem o Rakiecie jak prowadzili zbiórkę na wydanie, ale to repertuar trochę taki dla dzieci, więc sobie odpuściłem.
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?
Trochę poszukałem i nigdzie nie ma roku urodzin. Wszystkie życiorysy zaczynają się od królewskiego koledżu. Do tego brak insta a na fejsie tylko że w związku z kobietą.
skoro musisz
ja może jeszcze w tym roku będę się chwalił płytą, której nie udało mi się kupić w EMPiK-u (za pierwszym razem skasowali mi z koszyka, za drugim już z opłaconego zamówienia), bo się zdecydowałem na zakup na Amazonie
edit.
No ciekawe.
Amazon.pl pisze:Dostawa:
sobota, 31 grudnia
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?
George Frideric Handel, Theodora HWV 68
Il Pomo D'oro, Maxim Emelyanychev
Lisette Oropesa
JoyceDiDonato
Paul-Antoine Bénos-Djian (kontratenor)
Michael Spyres
John Chest (barihunk*)
Erato, Warner Classics
Ⓒ&Ⓟ Parlophone Records Limited
___
* z Polaków barihunkiem jest/był Mariusz Kwiecień
Haendel Eternal Heaven
Lea Desandre mezzo sopran
Iestyn Davies kontratenor
Jupiter & Thomas Dunford
Erato, Warner Classics
Ⓒ&Ⓟ Parlophone Records Limited
Reszta później
– Jakże mogę wymagać, żeby on, będąc o tyle wyższym ode mnie, znajdował jakąkolwiek w moim towarzystwie przyjemność? Nie byłażby to szalona z mej strony pretensja?